FAQ

Hvordan bestiller jeg?
Du kan enten bruge søgefunktionen i toppen til højre eller finde frem til dit ønskede produkt, gennem kategorierne og læg produktet i den rigtige farve og størrelse i varekurven.
Derefter skal du kun indtaste dine kontaktoplysninger, vælge betalingsformen og afslutte bestillingen – resten overtager vi.
Har jeg brug for en konto / profil?
Nej, du er ikke forpligtet til, at oprette en konto på vores hjemmeside, for at kunne bestille noget. Du kan sagtens indtaste leverings- og fakturaadressen og bestille som gæst. Fordelen ved en profil er dog, at du kan du gennemse gamle bestillinger, gemme favoritter og skrive produktanmeldelser.
Hvornår bliver bestillingen sendt afsted? 
Vi bestræber os om, at sende alle bestillinger afsted så hurtigt som muligt. Hvis produktet du har bestilt er på lager, sendes det i løbet af 24 timer på almindelige hverdage.
Hvor kan jeg spore min pakke?
Du kan spore din pakke på to forskellige måder. Efter din pakke er blevet sendt afsted, får du en mail fra os med et link til pakkesporingen, hvor du kan se hvor langt pakken er. Du kan ellers også gå ind i din profil og spore pakken derfra.

Hvorfor har jeg ikke fået en ordrebekræftelse?
Hvis du ikke har fået en ordrebekræftelse, kan det skyldes forskellige grunde. Det kan måske være sket, at du har lavet en tastefejl, da du skulle indtaste din mail adresse eller vores mail blev stoppet fra din spam filter, fordi det er en automatiseret mail. Du kan altid tjekke i din profil eller spørge os, om bestillingen er gået igennem.
Findes der en butik, hvor jeg kan hente bestillingen?
Der findes desværre ikke nogen butik, hvor produkter kan prøves eller hentes. Hvis der i fremtiden skulle åbnes en butik, får du det ihvertfald at vide, hvis du er tilmeldt vores klub Athletex.
TILBAGE TIL TOPPEN